KEN JE SOULPANCAKE AL?!

soulpancake (1)

Voor de mensen die het dichtst bij me staan is het al lang geen geheim meer dat er een hele spirituele kant is aan de over het algemeen zo rationele “Noggy”. Sterker nog … bij mij thuis is het al geruime tijd heel normaal dat er af en toe op “zweverige” wijze betekenis wordt gegeven aan een leermoment dat anders onopgemerkt zou zijn gebleven …

Omdat mijn spirituele zijde nu al geruime tijd bij me hoort, neem ik hem overal mee naar toe. Toch betrap ik mezelf er zo nu en dan op, dat hoewel ik altijd mezelf ben, ik er voor waak om op sommige momenten deze zijde van mezelf te tonen. Vaak omdat het afbreuk doet aan de wijze waarop mensen naar me kijken. Het voelt alsof al mijn andere kwaliteiten dreigen te worden overschaduwd, terwijl ik nog steeds dezelfde Norine ben als voor dat ik die ene ‘levenswijsheid’ had gedropped.
 

Anyways … het bovenstaande is waarom ik zo extatisch wordt van het internet platform genaamd “Soulpancake“. Waarom? … Kort door de bocht gezegd is Soulpancake een platform dat is gecreëerd om de zweverigheid uit de spiritualiteit te halen. Ze introduceren spiritualiteit, creativiteit en filisofie op zo een manier dat het voor een ieder begrijpelijk en toegangkelijk is. Doormiddel van filmpjes, teksten en plaatjes wordt de waarnemer gestimuleerd om na te denken over “Life’s biggest Questions” … Het belangrijkste is dat het vooral mooi, leuk en luchtig is. Mijn ervaring is namelijk dat veel mensen in mijn omgeving bij de term spiritualiteit meteen denken aan “iets zwaars” en daar kan ik me nu niets bij voorstellen. Maar goed … als je zin heb in iets mooi, leuk en luchtigs, ga dan even naar www.soulpancake.com. Je kunt er namelijk zo heerlijk verdwalen terwijl je bij elk klikje een stuk van jezelf terugvindt.

Tot mijn verbazing is van mijn 450+ facebook vrienden maar 1 facebookvriend op dit moment lid van hun facebook pagina. Genoeg reden dus om m’n grootste inspiratiebron van de afgelopen paar maanden te delen met de wereld. Hieronder m’n favo clipje … als dat geen motivatie is om even een kijkje te gaan nemen, dan weet ik het ook niet meer …

 

1 Comment

Geef een reactie

