MIJN NR 1. INSPIRATOR VOOR 2014 … SHAMELESS MAYA!!

MAYA

Jipieee mijn blogging hiatus is over!! Het gekste is, dat hoewel ik heel veel van schrijven hou, ik eerlijk moet bekennen dat ik het totaal niet heb gemist.  Tsja ik ben Norine en dat betekent dat als je verplicht iets moet laten, je inventief genoeg bent om de tijd op te vullen met iets anders.

Door mijn oogoperatie was ik geruime tijd niet in staat achter m’n laptop te kruipen en helaas bleek ook een goed boek lezen te belastend. Wat doe je dan?! …. Je gaat als een gek je informatie streamen. In mijn geval houdt dat in dat alle Youtube en Vimeo video’s worden afgespeeld op m’n breedbeeld smart TV met behulp van Apple TV (ver bij mijn herstellende ogen vandaan).

Met de juiste zoektermen betekent het dat je al heel snel, indirect contact krijgt met een hoop inspirerende mensen. Hierbij wil ik de nummer 1 op mijn inspirator lijst voor 2014 met jullie delen “Shameless Maya”!! Waarom?! Omdat ze in eerste instantie zo gek lijkt als een deur, maar als je lang genoeg streamed kom je erachter wie ze werkelijk is. Een zeer open, eerlijke, blije en super inspirerende jongedame die in staat is om op zeer levendige wijze de mooiste en gekste momenten uit haar leven met de wereld te delen. Waar vermoedelijk iedereen verslaafd is geraakt aan haar beauty en workout video’s, ben ik vooral gefascineerd door haar playlist over technische zaken rondom het schieten youtube video’s  en fotografie (can’t help it … ben en blijf toch een beetje nerd). Yep … je begrijpt het goed, haar youtube channel is “all over tha place” net als Maya zelf.

De grap is dat ik niet ben blijven kijken vanwege allerhande beauty en technische tips (hoe cool gefilmd ook), maar vooral de video’s die gaan over Maya Washington en haar escapades in New York  zijn door haar “sparkling personality” gewoonweg fascinerend en ontzettend motiverend vooral voor degenen die nog steeds in hun schulp zitten.

Wat voor Maya gestart is als een youtube experiment om haar talenten te delen met de wereld, maakt haar nu tot een inspiratie voor velen (including me) ….

Weten waar je Maya op het internet kunt vinden?

http://facebook.com/shamelessmaya
http://shamelessmaya.com
http://twitter.com/mayasworld
instagram @mayasworld
http://shamelessmaya.tumblr.com

Geef een reactie

